onsdag 23 maj 2012

Vart tog april vägen?

Månadsrapporten aningens aning försenad... men bättre sent än aldrig.

1. Fotografera mera
Helt ok faktiskt. Men det där med bildredigering har jag ju inte tagit tag i än. Halvcheck.

2. Resa till Danmark
Inte i april. Nix pix.

3. Lära mig något nytt
Nej, jag vet inte vad jag ska lära mig. Lite stiltje på den här fronten faktiskt.

4. Leva hälsosammare
Jamenvisst! Till och med dragit ner på kolhydrater. Ja inte jämt då men ibland i alla fall. Riktigt kommit igång med löpningen dessutom! Check!

5. Göra något kulturellt en gång i månaden
Ja utställning den här månaden. Check!

6. Läsa mera
Jag säger bara The Hunger Games! Jösses vilken bra bok! Väntar med spänning på nästa bok i serien. Check!

7. Minst ett självporträtt varje månad
Ja i foto den här månaden. Check!

8. Skaffa roligt jobb
Sommarjobb har jag fått och jobb i höst. Och i höst blir det samma som förra hösten och det tycker jag ju är roligt! Nu har jag väl semester fram till juli. Check!

9. Träna mer än i fjol
Japp! Det fungerade riktigt bra med löpning och promenader i april! Check!

10. Plocka undan och diska oftare
Ha! Nej inte en chans!

11. Lära mig äta något jag inte tycker om
Nej...

12. Vara mera kreativ
Ja! 3D papperstavlor tillverkade till kompis som ska ge bort i present. Och så plötsligt så ska jag ha utställning med 3D tavlor så jag har papper över hela vardagsrummet! Dessutom så har vi syjunta varannan torsdag! Check!

Sju och en halv check i april. Tja det får väl räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar